Nieuw: het ledenportaal; individueel inloggen en je eigen gegevens beheren

Terrein

Afdeling NTKC algemeen

Per 1 oktober 2024 is de NTKC voor de ledenadministratie overgegaan op een ledenportaal. Ieder lid had al een eigen lidmaatschapspas en QR-code en kan nu ook individueel inloggen en de eigen gegevens beheren.

Samenwonen of niet-meer samenwonen, uit huis gaan en verhuizen geef je voortaan door aan de club door je nieuwe adres in te vullen. Ook kun je een eigen e-mailadres voor Buitenspoor Berichten, nieuwsbrieven en andere correspondentie invullen. Je kunt je QR-nummer opzoeken (als je je pasje bent vergeten) en checken of je de contributie hebt betaald. Ook een eigen bankrekeningnummer voor de incasso van de contributie is mogelijk.

Je komt in het ledenportaal door te klikken op de knop Ledenportaal op de Mijn NTKC-pagina of rechtstreeks via deze link naar het ledenportaal. Vervolgens wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de eerste keer kunt inloggen. Deze extra inlog is noodzakelijk uit veiligheidsoogpunt.

In het ledenportaal moeten alle gegevens per individueel lid worden gewijzigd. Dit kan ook voor kinderen of partner worden gedaan maar dan wel met de inloggegevens van die kinderen en/of partner.

De mensen van de ledenadministratie beperken zich nu tot het beantwoorden van vragen, het goed laten werken van het systeem en het doen van controles. Alleen wijzigingen die niet in het ledenportaal kunnen worden ingevoerd, zullen door hen worden gedaan.
Het opgeven van het kenteken van een caravan (aanvragen sticker) en het aanvragen van een nieuwe lidmaatschapspas (ledenkaart) kan via de knoppen op de Mijn NTKC-pagina. Het melden van een overlijden kan zowel in het ledenportaal als via e-mail. Het aanvragen van een caravanmachtiging doe je per e-mail.

Een paar tips:


Gepubliceerd op dinsdag 15 oktober 2024

Log in met je NTKC account om de reacties te lezen, en zelf een reactie achter te laten.

« Nieuwe NTKC-website - Facturen clubjaar 2024-2025 »