Excuses voor het versturen van deze verkeerde facturen. Vanzelfsprekend moet je zelf toestemming geven en kan de club dat niet voor jou beslissen. Gelukkig gaat het hier alleen om foute facturen en de aankondiging van incasso, maar is de opdracht voor incasso nog niet aan de bank gegeven. Dat geeft ons tijd om te zorgen dat er zeker geen geld bij leden onterecht wordt afgeschreven.
De afgelopen maanden is een nieuw ledenadministratiesysteem ingericht. Dat was noodzakelijk omdat het oude stopt. Ondanks de testen vooraf, zijn er deze eerste keer toch foute facturen verstuurd. Op dit moment zijn we druk bezig om het recht te zetten. De leden die een foutieve factuur hebben gekregen, krijgen een nieuwe factuur met het verzoek om zelf te betalen, dat kan met het nieuwe ledenadministratiesysteem ook meteen via IDeal.
Nogmaals excuus voor eventueel ongemak,
met een sportieve groet,
Clubbureau NTKC.
P.S. Het ledenadministratiesysteem is een modern systeem maar werkt wel met gegevens van een oude club. Check voor de zekerheid je factuur en afschrijving. En kijk eens of je gegevens nog kloppen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier op de site.
Log in met je NTKC account om de reacties te lezen, en zelf een reactie achter te laten.
« Nieuw: het ledenportaal; individueel inloggen en je eigen gegevens beheren - Onrust in Zorgvlied »