Wie/wat/wanneer
- De kampeerder schrijft zich op de dag van aankomst in bij de kampmeester (zie bord bij toiletgebouw voor plaats en tijd) en betaalt het verschuldigde kampgeld.
- De kampmeester houdt het kampeerregister bij en int het kampgeld met KAREN.
Mocht het nodig zijn dan kan de kampeermeester het papieren kampregister gebruiken.
Als nieuwe kampmeester begin je op een leeg blad.
- Je vult bovenin je naam en lidmaatschapsnummer in.
- Je schrijft de kampeerders in: naam en lidmaatschapsnummer (check op de achterzijde van de lidmaatschapskaart het jaartal), datum aankomst en vertrek, aantal overnachtingen van de verschillende categorieën personen (leden ouder of jonger dan 16 jaar, aantal introducés ouder of jonger dan 16 jaar), parkeergeld en kampeermiddel.
Introducés vermeld je bij het introducerend lid. Vanwege de AVG vragen we van introducés dat ze zich legitimeren met hun rijbewijs, pas of identiteitskaart; die gegevens hoef je niet vast te leggen.
Ook bezoekers die langer dan 2 uur blijven noteer je, bij degene die wordt bezocht. - Voor de berekening van het kampgeld vermenigvuldig je het totaal aantal overnachtingen met het geldende tarief in elke categorie.
- Vraag kampeerders die blijven tot na jouw kampmeesterperiode om af te rekenen tot en met jouw laatste kampmeesterdag en zich opnieuw in te schrijven bij de volgende kampmeester.
- Vertrekt iemand onverhoopt eerder dan gepland en is er al afgerekend? Bij een PIN-betaling kan de betrokkene zich melden bij het clubbureau voor restitutie.
- De volledig ingevulde en verwerkte bladen van het kampeerregister doe je in de brievenbus op het terrein.Heb je vragen over het register? Kijk eerst of een (ervaren) collegakampeerder je kan helpen. Neem in het uiterste geval contact op met de penningmeester van de afdeling. De contactgegevens vind je als je bent ingelogd op kampeerclub.nl bij de afdeling waaronder het terrein valt.
Heb je tips of verbeterpunten? PromoPlus hoort ze graag met het oog op toekomstige updates. promo@ntkc.nl.