Je komt in het ledenportaal door te klikken op de knop Ledenportaal op de Mijn NTKC-pagina of rechtstreeks via deze link naar het ledenportaal. Vervolgens wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de eerste keer kunt inloggen. Deze extra inlog is noodzakelijk uit veiligheidsoogpunt.
In het ledenportaal moeten alle gegevens per individueel lid worden gewijzigd. Dit kan ook voor kinderen of partner worden gedaan maar dan wel met de inloggegevens van die kinderen en/of partner.
De mensen van de ledenadministratie beperken zich nu tot het beantwoorden van vragen, het goed laten werken van het systeem en het doen van controles. Alleen wijzigingen die niet in het ledenportaal kunnen worden ingevoerd, zullen door hen worden gedaan.
Het opgeven van het kenteken van een caravan (aanvragen sticker) en het aanvragen van een nieuwe lidmaatschapspas (ledenkaart) kan via de knoppen op de Mijn NTKC-pagina. Het melden van een overlijden kan zowel in het ledenportaal als via e-mail. Het aanvragen van een caravanmachtiging doe je per e-mail.
Een paar tips:
- Verhuizen? Dat melden alle huisgenoten (dus ook kinderen) door de eigen adresgegevens aan te passen.
- Samenwonen of niet meer samenwonen, uit huis gaan? Elk lid past zo nodig de adresgegevens aan, de ledenadministratie checkt het juiste contributietarief.
- Ga je samenwonen met een niet-lid? Dan kan die zich aanmelden als nieuw lid.
- Nieuw lid geboren? Geef de baby op als nieuw lid in het ledenportaal.
- Vink vooral ook aan dat de contributie per incasso mag voortaan. En check meteen of het bankrekeningnummer nog klopt.
Log in met je NTKC account om de reacties te lezen, en zelf een reactie achter te laten.